4.14.2014

Outfit | Sparrow & The Wolf

 photo IMG_0649_zps40a2cd06.jpg Nederlands: Als je even op je bed ligt uit te rusten komt de drukte pas echt op je af. Ik zit in mijn eindexamenjaar en heb het maar al te druk met oefenexamens maken en toelatingen van vervolgopleidingen. Tussen de drukte door had ik nog wel tijd om foto's te maken van mijn outfit. Benieuwd naar de hele outfit? Klik dan snel op "Read More!"

English: When you are laying on your bed for only 30 minutes you realise how crowded life is. I am in my final year of high school and nowadays I spend my time practicing for my exams and working on my admissions for college. Between all of this I found some time to shoot some photos of my outfit. Curious? Read More

 photo Schermafbeelding2014-04-14om193856_zps3eea6cec.png  photo Schermafbeelding2014-04-14om193922_zps515d3011.png  photo IMG_0651_zps41f8f6c2.jpg  photo IMG_0652_zps061a2409.jpg Nederlands: Eventjes rust dacht ik toen ik op mijn bed ploften na mijn profielwerkstukpresentatie. Ik had op die avond niet door dat ik in een sneltrein zat. De sneltrein met als eindbestemming mijn diploma. Het is alsof ik dit jaar aan een stuk door heb gewerkt en zo voelt het ook. Ik verlang naar vakantie, naar rust en eindeloos veel plezier en hopelijk ook mijn diploma. Nog even, nog even. Dit blousje stond trouwens al een lange tijd op mijn wishlist, ik had hem al bij verschillende bloggers gezien maar nooit had ik het adres gevonden waar ik hem kon kopen. En nu dan toch eindelijk vond ik hem bij Chicnova. Ik ben er echt super blij mee want hij is eindeloos te combineren.

English: After laying down on my bed after my final project presentation I realised that I am in a train. A train with the final destination my degree. It seems like I have been working non stop and it also feels like it. I am longing for a holiday, for some rest and endless fun. By the way, this blouse has been on my wishlist for ages but I never found the adres to buy it and now I did. I finally have this perfect blouse thank you Chicnova!

Blouse Chicnova* | Skirt Primark | Necklace H&M | Shoes Primark | Tote-bag here

Find Me Elsewhere: Bloglovin'Facebook,TwitterPinterestInstagramTumblrShop My ClosetEverything Else 

12 comments:

  1. Wat een superleuke outfit! Ik had dat blousje inderdaad ook al eerder gezien en ben echt verliefd... Misschien moet ik het ook maar kopen!

    ReplyDelete
  2. Ontzettend mooie outfit, die top is zo mooi!
    Liefs

    ReplyDelete
  3. Wat een super leuke outfit! Staat je erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Erg leuke outfit! Ik vind je top er erg mooi uit zien!
    Succes met school!

    ReplyDelete
  5. Je ziet er heel leuk uit, vooral die turqouise sieraden erbij vind ik erg mooi!
    Succes met school, het is allemaal niet zo zwaar als je denkt, gewoon eventjes knallen en dan haal je het echt wel! En dan lekker VRIJ.

    liefs,
    Natasja

    ReplyDelete
  6. Ah ik vind dit zo schattig! Simpel maar helemaal perfect :) Succes met je laatste jaar!
    Liefs

    ReplyDelete
  7. Ik vind rokjes je altijd erg leuk staan! Verder heel erg veel succes met je laatste jaar, ik heb er ook wat moeite mee gehad maar alles is nu op zijn plek gevallen nu ik in het eerste van het HBO zit. Good luck!

    ReplyDelete
  8. Mooie outfit, die top vind ik echt prachtig! Nog veel succes met je examens!

    ReplyDelete
  9. Love ittttt! Je blouse is prachtigmooi :)

    ReplyDelete
  10. Leuke outfit! Je blouse is supermooi en je tasje is heel gaaf! Tof dat je die zelf hebt gemaakt :-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  11. amazing outfit love this top xxx
    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Questions? Mail me at blamethefireworks@hotmail.com

Theme created by Sweet Lemon Grey Designs