4.21.2014

Personal | What's on my iPhone #1

 photo Schermafbeelding2014-04-05om200936_zps88d9697a.pngToen een goede vriendin laatst een iPhone kocht vraag ze mij wat ik in godsnaam nou eigenlijk op mijn iPhone heb staan. Ik zeur constant dat ik te weinig geheugen heb. Ben je benieuwd wat er nou voor 16 GB op mijn iPhone staat? Klik dan snel op Read More! Waarschuwing dit is een onwijs lange post!


 photo photo2_zps5534aacf.jpg
In december kreeg ik dan toch eindelijk mijn iPhone 5. Ik had er heel de zomer vakantie voor gespaard maar dat was het zeker waard. Hiervoor had ik een HTC in combinatie met mijn iPod touch, gevolg was dat ik nooit naar mijn mobiel om keek omdat ik niet zoveel mee kon doen als mijn iPod. Ik was nooit bereikbaar, maar sinds ik mijn iPhone 5 heb is dat echt veranderd! Ik heb de iPhone 5 met 16 GB. De achtergrond is van de app Wallpapr.

 photo photo3_zps41d1a9cb.jpg Pagina een, Apps: Sunrise, Afterlight, Instagram, Facebook, Foursquare, Pinterest, Snapchat, VIATube, What's app, Twitter.

Als je mijn iPhone ontgrendeld is dit het eerste wat je zult zien. Ik houd absoluut niet van mapjes. Dat vind ik zo onoverzichtelijk en dan heb ik het idee dat ik een app minder snel zou openen dan normaal. De achtergrond is wederom weer van de Wallpapr app.
 photo photo3-1_zps00f2692e.jpg photo photo4-1_zpsad2c7c8b.jpg App: Afterlight 

Dit is mijn favoriete app op mijn iPhone en de beste 90 cent dit ik ooit heb uitgegeven. Afterlight is een fotobewerkings progamma van de fotograaf Simon Filip. Waarom is deze app zo geweldig? Het bied eindeloos veel effecten, frames en leuke extratjes. Ik gebruik Afterlight altijd als ik een foto ga bewerken. Het maakt de foto net wat mooier. 
 photo photo4_zpscf6c360e.jpg  photo photo1-1_zps208619d4.jpg App: VIAtube 

VIAtube is de perfecte app voor luie mensen zoals ik. Ik vind het een gedoe om eerst mijn iPhone aan mijn computer te moeten aansluiten om vervolgens dan de muziek er op te zitten. Vaak heb ik dat er plotseling mij een nummer te binnen schiet en dan wil ik heb meteen luisteren. Om nu de hele tijd het nummer via youtube op repeat te zetten en zo je mb's te laten op eten is niet de bedoeling. Met VIAtube kon je filmpjes van youtube downloaden zodat je ze ook offline kan bekijken of beluisteren.
 photo photo2-1_zpsdedaff96.jpg App: Sunrise 

Sunrise is de perfecte kalander app. Sunrise kun je koppelen met Facebook en Google waardoor je nooit meer een afspraak mist. Ook is het super handig dat de jarigen worden vermeld en vanuit Sunrise kun je ze meteen feliciteren. Zo mis je nooit meer een verjaardag!
 photo photo1-2_zps7d9c00fb.jpg Pagina twee, Apps: Asos, H&M, Timehop, UP Coffee, Lift, Dreamdays, Lumosity, Wallpapr, Drawnimal, YouTube, TvTag, Soundcloud, Shazam, Spotify, Indie Shuffle, To Do Movies, Roamler 
 photo photo2-3_zpsfc4df8f3.jpg  photo photo3-3_zpsf1d238d6.jpg App: Timehop

Timehop is een tijdmachine die je zal laten lachen, huilen en veel awkward momenten geeft. Timehop kun je koppelen met Facebook, Instagram en Twitter. Elke dag kijkt de app terug naar wat je die dag vorig jaar of een paar jaar geleden had gepost. Heel grappig om sommige dingen terug te zien.
 photo photo4-2_zps5494643b.jpg  photo photo1-3_zpsf8b1206a.jpg App: Lumosity

Lumosity is een app waarmee je brein traint. Doormiddel van spelletjes leer je brein aan om bijvoorbeeld dingen langer of beter te onthouden.    photo photo2-2_zpsebedb92b.jpg photo photo3-2_zps0160ab94.jpg App: UpCoffee

UpCoffee is een app waarmee je bij houdt wanneer en wat voor koffie je drinkt. Ik houd zelf onwijs veel van koffie helaas kan ik er niet zo goed tegen als er te veel van drink. Dan kan ik namelijk niet goed slapen. Deze app is onwijs handig en zo kun je precies zien wanneer de koffie is afgebouwd in je lichaam en wanneer je dus het best slaapt.
 photo photo4-3_zps0cbf6979.jpg Pagina drie, Apps: ING Bankieren, Pay Pal, Magister, Scanner Pro, Wrts, NS Reisplanner, Buienrader, 9292, Best Indie Albums

Deze pagina is meer voor minder leuke apps, het zijn de apps die standaard op mijn mobiel zou zetten. Zo kan ik altijd zien hoe mijn bankrekening er uit ziet en hoe laat mijn bus of trein gaat. 
 photo 30470d77-f648-43c9-9d06-938da1459325_zpsf4ce30d4.jpg Pagina vier, Apps: VSCOcam, Rookie, FontCandy, FFIN, Insta Frame, Minicons, Awesome Pix, Hipster Cam, Followers +, Printic, Over, Defqt 

Deze pagina zou je kunnen zien als het fotografie hoekje. Met al deze apps kun je je foto's net wat mooier maken. Ik gebruik eigenlijk altijd Afterlight maar deze apps zou ook echt aan te raden.
 photo photo1-4_zps28226734.jpg App: Printic

Met printic kun je je eigen Instagram foto's laten afdrukken op foto papier. Ze komen er uit te zien alsof je ze met een lomografie camera hebt genomen. De prints kun je naar jezelf sturen maar ook als een leuk cadeautje naar iemand anders. Je kunt met de prints een fotoboek maken of bijvoorbeeld je eigen kamer versieren. Zie hier het resultaat.
 photo photo2-4_zps09695c5e.jpgPagina vijf, Apps: Nike Training, Hardlopen met Evy, iDrated, My Fitness Pal, Nike + iPod, Run Keeper, Yoga, Blogilates, Recovery Record, Love Cycles, Healthy App, Quick 4

Mijn laatste pagina is mijn sport pagina. Mijn favoriete sport apps zijn Nike Training Club en iDrated. Met Nike Training Club kun je verschillende work outs doen en kun je zelf kiezen hoe lang je wilt trainen en welk deel je van je lichaam wilt trainen. En iDrated houd je bij hoeveel water je op een dag drinkt, ik drink amper en door deze app krijg ik eindelijk mijn dagelijkse hoeveelheid water binnen.

Hopelijk hebben jullie nu nieuwe apps ontdekt. Wat is jouw favoriete app?

8 comments:

  1. Wat veel leuke apps zeg! Ik moet echt een Iphone. Daar heb je meer leukere apps voor je telefoon!

    x

    ReplyDelete
  2. Leuk om te zien en lezen. Ik vind Timehop ook zo'n leuke app:)

    ReplyDelete
  3. Echt een leuke post, heb meteen wat van die apps gedownload :)
    Liefs

    ReplyDelete
  4. Ik denkt dat Timehop mijn favoriete app is :)
    Liefs!
    Masterplan

    ReplyDelete
  5. Oh ik heb gelijk jouw wallpaper app en Sunrise gedownload. Ideaaaaal.
    xx

    ReplyDelete
  6. Heyyy, mijn verjaardag :) <3. Die VIAtube en UPcoffee klinken echt perfect (vooral die tweede haha), ga ze gelijk downloaden!

    ReplyDelete
  7. Heeey,
    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Kijk op mijn blog voor de 11 vragen die je moet beantwoorden en wat de Liebster Award precies is. (het is niet verplicht om er aan mee te doen hoor)
    xx

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Questions? Mail me at blamethefireworks@hotmail.com

Theme created by Sweet Lemon Grey Designs