5.02.2014

Photos | Instagram #4: April 2014

 photo Schermafbeelding2014-05-02om220940_zpscf67b003.png
Nederlands: Ik kan eerlijk waar niet geloven dat het alweer Mei is, waar is de tijd gebleven? April was een maandje van rust maar ook een leuke maand. Kijk je mee? Klik snel op "Read More!"

English: I honestly cannot believe it is May already, where has the time go? April was a month filled with rest but also a month filled with wonderful things. Curious, click on Read More!

 photo Collage12jpg_zps4840ecde.jpg
Nederlands: 1. Ik begin April met een leuk pakketje van Jennie van Jenniefromtheblog.com, ik kocht namelijk haar Zara skorts over. Ik wou al een lange tijd de echte skorts hebben van Zara maar ik vond de winkelprijs veelte duur. Bij Jennie kocht ik ze in de kleur wit en zwart voor een aardig prijsje. 2. Ik verbleef een weekendje bij mijn oma in Brabant en ging naar Eindhoven waar ik natuurlijk mijn standaard kopje vanille latte moest kopen bij starbucks. 3. Ik spendeerde mijn zondag in Amsterdam, ik zou eindeloos in de ABC kunnen rondlopen. 4. Ik hield een fotoshoot met Leyla, bekijk hier de foto's. 8. Ik ging winkelen in Amsterdam, en kocht mijn tweede crop top en kreeg deze leuke schoentjes van de Asos binnen. 9. In het weekje dat ik bij mij oma was bezocht ik dagelijks mijn opa in het ziekenhuis, het gaat helaas niet goed met hem en ik probeer hem zo vaak mogelijk te zien. 11. Tijdens onze oefenexamens besloten we spontaan bij te kletsen bij het Koffiehuys. Gezellig met een paar klasgenootjes. 14. Ook ik bezocht de Kruidvat tijdens de 1+1 gratis actie en dit zijn mijn aankoopjes. 15.  Ik ben al maanden op zoek naar de perfecte prom jurk bij de H&M kwam ik deze tegen, wat een plaatje. 


Laat in de reacties jouw instagram account achter, ik vind het leuk om nieuwe mensen te volgen.


English: 1. I finally bought the orginal skorts from the Zara, thank you Jenniefromtheblog 2. I went to visit my grandmother in Brabant. Together we visited Eindhoven. Of course, I had to buy my vanilla latte at Starbucks. 3. Honestly I could spend hours in the American Book Centre in Amsterdam, perfect store. 4. I took photos of Leyla, See all the photos here. 8. I went shopping in Amsterdam and bought my second crop top (shame on me) and received these cute shoes from Asos. 9. When I was at my grandmother in Brabant, I daily visited my grandfather in the hospital. He is not doing well unfortunately. 15.  I have been searching for the perfect prom dress for months now and last week I stumbled upon this beautiful dress at the H&M.

Leave in the comments below your instagram account, I love to discover new accounts.


Find Me Elsewhere: Bloglovin'Facebook,TwitterPinterestInstagramTumblrShop My ClosetEverything Else 

5 comments:

  1. Leuke diary! Zitten mooie kiekjes tussen! Mijn instagramaccount is LifeofRoshelle, ik weet niet of je me al volgt? :-)

    ReplyDelete
  2. Leuk!
    Ga je het ook bundelen als een 365-dagen-project?
    Ondertussen heb ik 2 van deze projecten tot een goed einde gebracht en het is erg leuk om te doen.

    ReplyDelete
  3. leuuuuk!
    Liefs, Josie

    ~ www.completelyjosie.weebly.com

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog! Questions? Mail me at blamethefireworks@hotmail.com

Theme created by Sweet Lemon Grey Designs